Dabing český

19.01.2012 14:03

Vďaka hráčovi JesterCZ - sa na CZ/SK fóru objavila čestina hlášok do tanku, je to vtipné a osviežujúce. Pridávam komplet text, návod a link na stiahnutie: -lony

 

Mám pro Vás malý dárek.
Rozhodl jsem se,že bude uvolněná verze,která je dostupná v našem klanu. Upozorňuji,že v žádném případě není dokonalá a má ještě hodně co vylepšovat.
Dopředu varuji,že byla vytvořená primárně pro náš klan a proto v ní najdete odkazy na lidi,které neznáte a na náš klan. Pokud by Vám to mělo vadit,tak si jí nestahujte !!!
Soubor je uložený na našem serveru a nepřeji si,aby byl bez mého vědomí dále šířen a to ani žádná z jeho součástí. Chci předejít tomu,že se na ní pokusí nějaký vyčůraný člověk vydělat uploadem na share servery,které poskytují bonusy za stažení atd.
Má za úkol pobavit,proto pokud hledáte jen strohé hlášení,budete si muset počkat na vytvoření další verze,na které se pracuje.

Chci poděkovat mému bratrovi a zároveň hráči soletrvorelCZ který namluvil většinu hlášek a také je vymyslel. Bez jeho spolupráce by tento projekt nemohl vzniknout. Navíc po určitých problémech je situace taková,že dále bude pokračovat v nahrávání,takže hlas na dabing už mám. Samozřejmě ale pokud má kdokoliv chuť,může nabídnout svou ukázku hlasu. Osobně bych ale bral šikovného zvukaře,který by dokázal zajistit veškeré úpravy hlasů. Protože se Vše dělá v amatérských domácích podmínkách,tam jsou samozřejmě potřeba dodatečné úpravy,jako je úplně odšumení,díky tomu,že hra zeslabuje,tak ještě zesílení. Pokud vznikne verze podobná interkomu,tak samozřejmě další úpravy,jako ořezaní výšek a přidání dalších efektů.
Pokud by to někoho zajímalo,tak při nahrávání byl použit mikrofon Samson Q1U a software GoldWawe.

Vznikla už v listopadu minulého roku a jejím úkolem bylo hlavně pobavení. Chtěl jsem alespoň něco udělat pro naší malou českou komunitu. Při nahrávání jsme se docela hodně pobavily. Některé hlášky jsou namluvený schválně změněným hlasem,skvěle se projevil herecký talent a Vše,co uslyšíte bylo tak dopředu naplánováno.
Pokud se ptáte,proč jí dávám ke stažené veřejně až nyní,tak nejdříve jsem chtěl dát čas k pořádnému otestování.Také jsem chtěl ponechat určitý čas,jako exkluzivitu,že je dostupná jen a pouze v našem klanu. Uvedl bych jí ale dříve,odradily mě zprávy,které jsem dostal a opravdu jsem chtěl skončit. Díky za pozitivní zprávy,které mě hodně pomohly.
Upozorňuji,že obsahují vulgaritu !!! Ne,není to tak,že by každá věta byla sprostá,ale na "určených" místech prostě je a dopředu zvažte,jestli Vás to nebude pobuřovat. Pokud ano,pak si náš projekt nestahujte a opět si počkejte na vytvoření strohé verze !!!
Stažením souhlasíte,že používání je zcela na Vašem uvážení a já,jako autor nenesu žádnou odpovědnost za škody,které Vám mohou vzniknout !!!
A ještě poslední varování. Zazálohujte si oba dva soubory !!! Pokud zjistíte,že se Vám naše hlášení nelíbí,ať můžete vrátit nazpátek originál.

 

A teď už konečně jdeme na samotné stažení.

Návod :
Soubor,který si stáhnete rozbalte a vložte do složky,kde máte nainstalovanou hru. Cesta ve složce je res/audio
Jak jsem už napsal,rak hra zeslabuje hlášení. Bohužel,tohle nedovedu ovlivnit a zde napíšu,jak mám nastavenou hlasitost.Samozřejmě ale každému nejspíše bude vyhovovat něco jiného.
Celková úroveň hlasitosti - 50
Hudba - 0
Hlasové zprávy - 70
Tank - 15
Efekty - 15
Zvuky rozhraní - 10
Prostředí - 5

Hra musí být při kopírování souborů vypnutá !!!
Stačí jen soubory nahradit ve složce audio,zapnout hru,nastavit hlasitost.Pozor,po rozbalení má to má cca 100MB,takže je to několikanásobně větší,než originál.

 

 wot.eas-clan.cz/download/hlas.zip

Chci Vám popřát,aby se Vám naše hlášení líbilo.Samozřejmě,že se Vám hlášení začne po čase opakovat,ale uvidíte,že pro každé situace je vytvořeno několik variant hlášení a tak snad bude chvíli trvat,než uslyšíte úplně všechny varianty.

Děkuji za pozornost a přeji dobrou hru.

JesterCZ